Järgmised Nõuded ja tingimused on koostatud Hea Valik OÜ (edaspidi Müüja), registrikood 11715452, Maneeži tn.1 Tallinn, Eesti ja Kliendi vaheliste suhete reguleerimiseks.
Klient saab Müüjaga ühendust võtta telefonil +37258533330 või e-posti teel info@lombard24.ee.
Üldine informatsioon
- 1.1. Lepingu pooled juhinduvad üksteise suhtes Eesti Vabariigi võlaõigus- ja teistest seadustest, samuti muudest õigusaktidest ning veebipoe kasutuslepingust.
- 1.2. Müüjal on õigus igal ajal veebipoe teenuseid muuta.
- 1.3. Müüjal on õigus lepingutingimusi ühepoolselt muuta ilma Klienti kirjalikult teavitamata.
Ohutus
- 2.1. Müüja kontrollib hoolikalt kõiki meile tagatiseks toodud esemeid. Müüja teeb kõik endast oleneva, et minimeerida varastatud kaupade esinemist meie pandimajades.
- 2.2. Kauba tagatisraha vastuvõtmisel jätab Müüja endale õiguse nõuda ostutšekki, et veenduda kauba kuuluvuses Kliendile.
- 2.3. Müüja kasutab kõiki võimalusi ja teeb aktiivset koostööd politseiga, et ennetada igasugust turvaseaduste rikkumist.
Kaupade ostmine
- 3.1. Veebipoes kuvatavad tooted on laos olemas, kuid kohapealt ostes võib toodete saadavus erineda.
- 3.2. Müüja jätab endale õiguse peatada, muuta või asendada veebikeskkonnas müüdavate toodete loetelu ilma ette teatamata ja põhjuseta.
- 3.3. Kui ostetud toodet pole laos ja tellimust ei ole võimalik täita, võtab Müüja Kliendiga ühendust, et hoiatada tekkinud olukorrast ja pakkuda välja mitmeid lahendusi. Kui Klient valib raha tagastamise ja makse sooritati veebis, Müüja tagastab raha koheselt. Tagastamine võib panga poolelt aega võtta kuni 14 tööpäeva. Kui Klient valis, et maksab oma tellimuse kohapeal, siis Müüja lihtsalt tühistab tellimuse ja Klient ei pea tühistatud tellimuse eest tasuma.
- 3.4. Kuvatavad tootefotod on tegelikust tootest. Veebipoes olevad tootekirjeldused ei pruugi olla täielikud.
- 3.5. Kasutaja valib toote ja on kohustatud sisestama tellimuse vormistamiseks vajalikud isikuandmed (nimi, perekonnanimi, kontakttelefon, e-posti aadress, tarneaadress, postiindeks) ja valima mugava makseviisi. Tellimuse eest saab tasuda internetipanga kaudu, arve alusel või sularahas kohapeal. Järelmaksu saamiseks võtke meiega ühendust e-posti aadressil info@lombard24.ee.
- 3.6. Tellimuse vormistamisel peab Klient esitama õiged andmed, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. Müüja ei vastuta tellimuse täitmata jätmise või muude tagajärgede eest, mis on põhjustatud Kliendi ebaõigete andmete sisestamisest.
- 3.7. Müük toimub siis, kui Klient on tellimuse esitanud ja selle eest tasunud.
Hinnad
- 4.1. Kõik veebipoes olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu.
- 4.2. Müüjal on igal ajal õigus muuta veebipoes kuvatava kauba hinda. Kui pärast Kliendi tellimuse esitamist ja selle eest tasumist on e-poes hind muutunud, kohaldatakse tellimuse vormistamisel kehtinud hinda. Kliendil ei ole õigust nõuda hinnavahe hüvitamist.
Teie tellimuse vastuvõtmine
- 5.1. Peale tellimuse vormistamist ja eest tasumist teavitab Müüja Klienti, kui tellimus on järeletulemiseks valmis.
- 5.2. Hetkel müüja tarnevõimalust ei paku ning ostetud kaubale saab järele tulla vaid meie esindustes. Ostukorvis on märgitud ostetud kauba asukoht.
- 5.3. Klient peab oma ostetud kaubale järgi tulema 30 päeva jooksul. Müüja jätab endale õiguse panna kaup müüki, kui Klient ei ole sellele järgi tulnud.
- 5.4. Ostetud kauba vastuvõtmine toimub isikut tõendava dokumendi esitamisel või Müüja poolt e-posti aadressile saadetud ostukirja alusel. Kolmandad isikud saavad ostetud kaubale järele tulla ainult kokkuleppel Kliendiga.
- 5.5. Kliendil on õigus kaubaga kohapeal tutvuda ning veenduda, et kaup vastab kirjeldusele ja on töökorras.
- 5.6. Kui tootel on puudus, on Kliendil õigus:
Paluda ostetud toode asendada sarnasega;
Küsida raha tagasi.
Tellimuse tühistamine ja kauba tagastamine
- 6.1. Kui Klient soovib pärast tellimuse vormistamist ostetud tootest taganeda, peab Klient sellest esimesel võimalusel Müüjat kirjalikult teavitama. Kiri saata aadressile info@lombard24.ee. Kirjale tuleb lisada tellimuse number ja kontaktandmed (nimi, perekonnanimi, tellimuse kuupäev ja telefoninumber).
- 6.2. Klient peab 24 tunni jooksul Müüjat teavitama kauba puudusest. Hilisemaid kaebusi ei arvestata.
- 6.3. Tagastatavad kaubad peavad olema kahjustamata, kasutamata, originaalpakendis ja kõik tarvikud peavad olema kaasas.
- 6.4. Klient saab toote tagastada Müüja esindusse, kust see osteti. Müüja tagastab tagastatud kauba eest kogu summa sularahas kohapeal.
Erimeelsused
- 7.1. Veebipoe kasutamise lepingust tulenevad erimeelsused Kliendi ja Müüja vahel lahendatakse vastavalt Eesti Vabariigis kehtivatele õigusaktidele.
- 7.2. Müüja vastab Kliendi kirjalikule pretensioonile 5 päeva jooksul.
- 7.3. Kui pooled kokkuleppele ei jõua, lahendatakse erimeelsused Harju Maakohtus.