{{ t('layout.searchPlaceholder')}}0

Ostukorv on tühi

ET
РусскийРусский
EnglishEnglish
EestiEesti
ET
{{ t('layout.language.ru') }}Русский
{{ t('layout.language.en') }}English
{{ t('layout.language.ee') }}Eesti
Meie pandimajad

Korduma kippuvad küsimused pandimajas

Esemete pantimine ja müük

Milliseid teenuseid Lombard24 pakub?

Pakume: Laenud teie esemete tagatisel; Esemete ostmine soodsa hinnaga.

Milliseid esemeid Lombard24 vastu võtab?

Anname raha järgmiste esemete tagatisel: Mobiiltelefonid; Sülearvutid, lauaarvutid ja tahvelarvutid; Fototehnika; Kuld ja hõbe; TV-, video- ja helitehnika; Spordivarustus; Ehitustööriistad; Muusikariistad; Kellad; Autod; Ostutšekiga jalgrattad; Elektrilised tõukerattad. Me ei võta vastu riideid, ehteid, kunsti, külmikuid, pesumasinaid ega tooteid, millel esineb tehniline probleem.

Kui suur on intress?

Pakume turu madalaimaid intressimäärasid: 7 päeva — 4% 14 päeva — 8% 30 päeva — 10%. Täpsema tagasimakse summa saad arvutada avalehel oleva kalkulaatori abil. Minimaalne intressisumma on 3,5€. Näiteks kui laenad nädalaks 50€, siis nädalaga on vaja tagasi maksta 52€, kuna aga intressi miinimumsumma on 3,5€, siis tuleb tasuda 53,50€.

Kuidas raha kätte saada?

Sinu mugavuse huvides pakume kolme võimalust: Täida taotlus meie veebilehe kaudu; Võta meiega ühendust telefoni teel; Tule mõnda meie kontorisse. Raha saad kohe sularahas või oma kontole.

Kui kiiresti saan raha kätte?

Makse saamise kiirus sõltub sellest, mis eseme hindamismeetodi sa valid: Internetis: avalduse läbivaatamine võtab kuni 12 tundi. Peale seda annab meie töötaja hinnangu, kuid raha saad alles siis, kui tood oma eseme meie esindusse; Telefoni teel: telefoni teel saad hinnangu koheselt, kuid raha maksame alles siis, kui tood oma eseme meie esindusse; Meie esinduses: saad koheselt hinnangu, misjärel saad kohe lubatud summa kätte.

Mis vanusest saan esemeid pantida ja müüa?

Kõik üle 18-aastased võivad pantida ja pandimajja esemeid müüa. Vanusepiirangud eseme ostmisel ei ole.

Kas lepingu sõlmimise ja kaotamise eest tuleb tasuda?

Lepingu sõlmimise ja kaotamise eest me raha ei võta. Juhul, kui lepingu tähtaeg saab läbi ja te sa oma hoiust ei lunasta, ei võta me sinult ka tasu.

Mis teha, kui olen lepingu kaotanud?

Kui sa sõlmid lepingu, siis me väljastame sulle väljatrüki sinu kontaktandmete, laenusumma, laenuperioodi ja muu infoga. Kui juhtuda selle lepingu ära kaotama, siis ära muretse! Me ei nõua lepingu kaotamise eest trahvi ja kogu info on salvestatud meie andmebaasis. Seega, kui tuled panditud esemele järele või lepingut uuendama, piisab, kui näitad oma kehtivat juhiluba, ID-kaarti või passi.

Milliseid dokumente on vaja tehingu sõlmimiseks?

Kehtiv juhiluba, ID-kaart või pass.

Kui palju raha ma oma eseme eest saan?

Summa sõltub mitmest tegurist: Turuväärtus; Seisukord; Asjakohasus. Mida väärtuslikum on ese, seda rohkem raha selle eest pakume. Vaatame hindu sellistest teabeallikatest nagu Hinnavaatlus, Hind.ee, Okidoki, Ebay, ja kontrollime ka uue toote hinda. Näiteks, kui soovid pantida kasutatud kaamera, mis poes maksab 500€ ja kasutatuna maksab 350€, siis pakume ca 250-300€. Suurema summa saamiseks tuleb kindlasti jälgida, et panditav ese oleks puhas, võimalusel originaalpakendis ning komplektis oleks laadija, ostutšekk, ja kõik aksessuaarid. Me ei võta vastu katkiseid või kahjustatud esemeid.

Kas mu krediidiajalugu loeb?

Ei, meid ei huvita sinu krediidiajalugu ja suhted teiste krediidiasutustega. Me ei kontrolli seda infot ega nõua pangaväljavõtteid.

Kas pandimajas tehtud tehingud mõjutavad minu krediidiajalugu?

Ei, me ei jaga tehinguteavet ega sinu isikuandmeid pankade ega laenuasutustega.

Lepingu pikendamine

Mis on lepingu pikendamine ja kuidas seda teha?

Lepingut on vaja pikendada, kui sa ei jõua laenusummat tasuda lepingu lõppemise ajaks ega soovi oma esemest ilma jääda. Lepingut saad pikendada oma isiklikul kontol või meie kontoris. Lepingu pikendamiseks tuleb tasuda intressi. Näiteks, kui võtsid kaheks nädalaks 100 €, siis kahe nädala pärast pead maksma 8 €. Pärast seda saad valida uue lepingu tähtaja — nädal, kaks nädalat või kuu. Intresse saad maksta oma isikliku konto kaudu, meie pangakontole või mõnes meie kontoris kaardiga või sularahas. Lepingut saab pikendada lõpmatu arv kordi, kuid iga kord tuleb maksta intressi.

Mida teha, kui ma ei taha esemest ilma jääda, aga mul pole raha lepingu pikendamiseks või eseme väljaostmiseks?

Kui leping lõpeb, aga sul ei ole raha oma eseme väljaostmiseks, võta meiega ühendust telefoni või e-posti teel ja anna teada, et sa ei saa eset õigeks ajaks lunastada. Suhtume sellistesse olukordadesse mõistvalt ja saame pakkuda pikemat lunastusperioodi.

Eseme lunastamine ja lepingu lõpetamine

Kuidas oma tagatise tagasi saada?

Tagatise saad välja osta samas esinduses, kus tehing tehti. Võta kindlasti kaasa oma isikut tõendav dokument (kehtiv juhiluba, ID-kaart või pass) — enne kui saad oma tagatis kätte peab meie spetsialist sinu isikut kinnitama.

Kas ma saan paluda teisel isikul oma tagatise järgi tulla?

Kui sul ei ole võimalust oma tagatise järele meie esindusse tulla, saad volikirja väljastada teisele isikule. Seda saab teha kohapeal või koostada ja allkirjastada digitaalselt. Kui volikirja pole, ei saa meie spetsialistid sinu tagatise teisele inimesele anda.

Kas lepingut on võimalik ennetähtaegselt lõpetada?

Jah, lepingu saab lõpetada enne tähtaega. Seda saad mugavalt ja kiiresti teha oma isikliku konto kaudu. Selleks vali leping, mida soovid sulgeda, ja järgi juhiseid. Maksta saab ka meie pangakontole: IBAN: EE591010220109575015 Nimi: Hea Valik OÜ Selgitusse lisa kindlasti lepingu number! Leiad selle oma isiklikult kontolt. Kauba saab lunastada ka kohapeal. Pane tähele, et kaardiga maksmisel lisandub summale 1% lunaväärtusest. See on pangatasu, mida nad võtavad terminali kaudu tehtavate tehingute eest. Seetõttu on sularahas, kontole või isikliku konto kaudu maksmine on alati soodsam.

Kui ma lõpetan lepingu enne tähtaega, kas tagasiostuprotsent väheneb?

Kui sul on võimalus leping varem lõpetada, siis tagasiostuprotsent sellest ei muutu. Näiteks kui sõlmisid lepingu kuuks ajaks, aga oled valmis oma sissemakse nädala pärast lunastama, tagasiostuprotsent ikka jääb samaks.

Mis juhtub, kui leping lõpeb?

Kui sinu leping on lõppenud, jätame endale õiguse panna sinu ese müügile pärast 6-päevast ootamist. Nii katab sinu eseme müük meie poolt sulle antud summa ja sinu võlg saab tasutud. Kui sa ei saanud või otsustasid oma eset mitte lunastada, ei riku see meie suhteid sinuga — meil on alati hea meel sind jälle näha! Kui sa ei soovi, et sinu panditud ese müüki pannakse ja sul pole võimalust seda lunastada, saad oma lepingut kiiresti ja mugavalt uuendada isiklikul kontol või meie esinduses. Telefoni teel lepingu tähtaega pikendada ei saa, aga saad alati meile helistada, et ette teavitada meid makse viibimisest. Peale lepingu lõppemist hoiame panditud eset meie laos veel 6 päeva. Ladustamise eest võtame ka tasu. Täpsema info saamiseks võta meiega ühendust.

Kas laenu on võimalik tasuda osades?

Laenu tagasimaksmiseks pakume järelmaksu võimalust. Näiteks kui sa laenasid 30 päevaks 1000€, s.t. 10%, siis ühe kuu jooksul pead sa meile tagasi maksma 1100€. Kuu lõpus on sul võimalus maksta meile intress 100€ pluss põhisumma 500€. Seega vormistame uue laenulepingu 500€ peale.

Ostmine

Kuidas ma saan Lombard24-st esemeid osta?

Esemeid saab osta kahel viisil: Sooritada ost, tasudes eseme eest meie veebilehe kaudu, ning tulla esemele järgi meie esindusse; Sooritada ost kohapeal. Pane tähele, et igal esemel on kindel asukoht. See tähendab, et saad seda osta ainult sealt. Kui soovid eseme broneerida, siis helista meie esindusse. Eset saab broneerida 24 tunniks. Kui selle aja jooksul broneeritud esemele järgi ei tulda, siis broneering tühistatakse.

Mida teha, kui ostetud esemel on tehniline probleem?

Me alati jälgime müüki pandud kaupade kasutuskõlblikkust. Enne ostu anname võimaluse ese kohapeal hoolikalt üle vaadata. Kui 24 tunni möödudes ilmneb ostetud esemel tehniline probleem või see ei vasta kirjeldusele, tagastame kogu summa. Hilisemaid kaebusi ei arvestata. Patareid ei kuulu garantii alla.

Kas pandimajas müüakse varastatud esemeid?

Teeme omalt poolt kõik, et varastatud esemeid oleks võimalikult vähe. Politsei teeb regulaarselt pandimajades läbiotsimisi, seetõttu on meil varastatud esemeid alla ühe protsendi. Kui plaanid eseme meile müüa, mõtle selle päritolule. Kui on kahtlus, et see võib olla varastatud, on parem seda mitte edasi müüa.

Kust pärinevad Lombard24-s müüdavad esemed?

Kõik müügil olevad esemed on toonud meile müüki kliendid või neid ei ole õigeaegselt lunastatud. Kui klient ei lunasta oma toodet õigel ajal, jätame endale õiguse see müüki panna.

Andmete turvalisus ja privaatsus

Kas minu andmed seadmetes, mis ma annan panti, on kaitstud?

Jah, sinu andmed seadmetes on kaitstud. Kui sa tuled kauba pantima, me hoolikalt pakendame selle ja viime lattu. Seal jääb kaup lunastamist ootama ja keegi seda ei kasuta. Kui sa oma toodet õigel ajal ei lunasta, jätame endale õiguse see müüki panna. Enne seda kustutame seadmest kõik andmed ja lähtestame tehaseseadetele. Kui soovid meile eset müüa ja ei plaani seda tulevikus lunastada, soovitame enne seda kanda oma andmed teise seadmesse üle. Pärast andmete üleviimist ära unusta ka lähtestada seaded.

Kas keegi kasutab minu esemeid ajal, kui need on pandis?

Ei, keegi ei kasuta panditud esemeid. Neid hoitakse kuivas ja turvalises kohas, kus on videovalve ja signalisatsioon. Pandi vastuvõtmisel pakime sinu kauba kotti ja pitseerime selle. Kui tuled oma esemele järgi, avab töötaja paki sinu silme all. Soovi korral võid panna pakendile allkirja, et keegi seda ei avaks.

Koostöö

Kuhu saan koostööettepaneku esitada?

Kõik koostööettepanekud palume saata meie e-posti aadressile: admin@lombard24.ee. Kõikidele meilidele vastame 5 tööpäeva jooksul.